IDAG VILLE Samuel prova på "Leos Lekland", alltså en jättestor föredetta industrilokal där man smällt upp ett tjugotal olika lek-attraktioner: rutschkanor, klätterväggar, basketkorgar, cykelbanor, luftkanoner och en massa annat roligt. Dyrt men kul var det, väl värt ett besök.. däremot var det skitsvårt att hitta dit, eftersom de skyltar de har satt upp var täckta av frost :)
Efter det var vi hos Fredrik och Susanne på traditionellt adventsfika - superskönt att sätta sig ner, äta och dricka gott och umgås med trevliga människor. På kvällen käkade vi hemgjord pizza och såg på "Shrek 2".
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Uppdatera!
Skicka en kommentar