torsdag 13 december 2007

Ledig dag, skön dag..

INTE HAR jag då fått mycket gjort idag, precis. Fast å andra sidan, det var väl kanske just det som var meningen. Sov länge, klev upp och käkade långfrukost samtidigt som jag kollade klart på "Leo", Josef Fares nya film. Ruggigt bra, rekommenderas varmt ! Sen gick jag ut till bilen, stoppade in sladden till kupévärmaren och gick upp igen.. är man glömsk får man gå två gånger :) Eftermiddagskaffe och sen lite "Oblivion". Det är verkligen ett underbart spel och mer än så.. flera gånger har jag kommit på mig själv med att bara gå omkring och titta på naturen, det är så jäkla snyggt att man bara vill flytta dit :)

Inga kommentarer: