tisdag 11 december 2007

Genesis

I BEGYNNELSEN skapade Gud världsalltet på sex dagar. Vilken kille :) Själv har jag jobbat sexdagars-helg och är helt slut.. men i morgon är jag ledig hela långa dagen och eftersom vädret fortsätter vara uruselt - minus två och snöblandat regn - tänkte jag att jag skulle sätta igång med bloggandet lite på allvar. Så välkommen, kära läsare till min allra första monolog.
Här kommer jag väl att skriva om det som hänt, det som händer och det som kanske inte borde ha hänt ;) Ett helt vanligt liv alltså. En hel del bilder blir det nog också. Häng på !


----------------
Now playing: a-ha - Take On Me
via FoxyTunes

Inga kommentarer: