skip to main
|
skip to sidebar
Tarotikum - life or something like it
tisdag 11 december 2007
EN DROPPE i havet låter inte så speciellt. Men utan alla droppar skulle havet inte finnas.
Sug på den.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggarkiv
▼
2007
(5)
▼
december
(5)
Tredje Advent
ALLA SPEL borde vara så här snygga.. det är otroli...
Ledig dag, skön dag..
EN DROPPE i havet låter inte så speciellt. Men uta...
Genesis
Om mig
Tarotikum
En glad nörd som lever med sambo och ett barn i en liten lägenhet vid skog och vatten. Min passion är och har alltid varit berättande, sagor och historier.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar