torsdag 13 december 2007


ALLA SPEL borde vara så här snygga.. det är otroligt inspirerande att knata omkring i en sån här miljö, se på djuren och bara vara. Inte slår det IRL men när det är grått och surt ute finns det få saker som känns bättre än att spendera lite tid i Cyrodiils skogar !

Inga kommentarer: